piątek, 27 września 2013

Bardzo delikatne i kremowe mydełko MARSYLSKIE RUMIANKOWE :-)

Wypróbowałam i pokochałam, czyli opowieść o mydle Marsylskim, skromnej 100 gramowej kostce, która urzekła mnie nie tylko swoim zapachem...




Od kilku dni sięgam po nie coraz częściej, jak tylko myję dłonie, biorę prysznic, czy kąpię moją młodszą pociechę. Ma prosty kształt tradycyjnej kostki mydła, jasno zółty kolor i cudowny, delikatny zapach rumianku. Mam na myśli oczywiście tradycyjne mydełko francuskie - marsylskie, tym razem z ekstraktem z rumianku.




Mydło zasługuje na uwagę, ze względu na bardzo kremową konsystencję. Pod wpływem połączenia z wodą zamienia się w gęstą, aksamitną pianę. Dobrze oczyszcza skórę, ale nie ściąga jej, nawet twarz po myciu jest gładka, nie szczypie, nie ma absolutnie żadnych podrażnień.

 Myślę, że z mydełka będą szczególnie zadowolone osoby z suchą i wrażliwą skórą.
Zapach jest bardzo przyjemny kremowo-ziołowy z rumiankową nutą.
Po kilku myciach moja kostka nie wygląda na bardzo zużytą, nadal ładnie pachnie. Mydełko wydaje się być wydajne.
Przyznam, że to mydło skusiło mnie kolorem. Uwielbiam kremowo-żółte odcienie, zarówno w takich kostkach, ale również balsamach do ciała czy ubraniach.

Z czystym sumieniem mydło MARSYLSKIE RUMIANKOWE mogę polecić każdej z Was:
 
 - podczas mycia nie wysusza skóry, działa kojąco i łagodząco

 - nie zawiera PEG, parabenów i konserwantów
 
- ma przyjemny, świeży zapach, który na długo pozostaje na skórze
- delikatne do mycia twarzy i higieny intymnej 

- ma działanie bakteriobójcze, oczyszczające i antytrądzikowe

- może być stosowane do delikatnego prania oraz pielęgnacji skóry małych dzieci.


Mydełko dostępne TUTAJ 


Macie doświadczenia z tym mydłem marsylskim? Jeśli tak czekam na Wasze opinie.

Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu ;-)


WieFiorka






7 komentarzy:

  1. Nie, nie znam go. Ale recenzja jest bardzo zachęcająca, więc może już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarzy i części intymnych nie myję mydłem ale resztę tak. Chętnie spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo słyszałam i czytałam na blogach o tych mydłach,choć osobiście nie znam i nie testowałam na skórze

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach przede wszystkim jest lekki, nie chemiczny, mydełko jest łagodne i wydajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam to i kilka innych, bardzo polubiłam mydełka w kostce :)

    OdpowiedzUsuń